I går blev det sjette danske Cherwell User Group møde afholdt hos Novozymes.
Novozymes, der for to år siden gik live med deres Cherwell Service Management-løsning, startede dagen med at give en informativ præsentation af deres fremtidige visioner med Cherwell Service Management.
Efterfølgende gav selveste Cherwell indblik i ”the product Roadmap” om Cherwell Service Management. Undevejs fik deltagerne også kendskab til ændringer i og nye funktioner ved de fremtidige versioner af ITSM-løsningen.
Som et nyt tiltag havde deltagerne selv mulighed for at præsentere en god idé eller et lille Cherwell tip til de andre deltagere. Der blev bl.a. givet eksempler på One-Steps, tips omkring forbedring af brugen af ITSM-løsningen, indblik i hvordan løsningen har forbedret den interne kommunikation blandt medarbejdere samt et bud på, hvordan løsningen kan bruges udenfor IT-afdelingen. Dette medvirkede til gode dialoger senere på dagen blandt alle deltagerne.
Tusind tak for en rigtig vellykket og informativ dag.
Vi glæder os allerede til det næste danske Cherwell User Group møde næste år.
Hvad er dansk Cherwell User Group møde?
Cherwell User Group mødet er beregnet til danske brugere af Cherwell Service Managament. Dagen er for dem der gerne vil møde ligesindede og forny deres viden om Cherwell, samt få inspiration til hvordan ITSM-løsningen kan anvendes.
Et Cherwell User Group møde afholdes på skift hos deltagerne, og møderne giver dig mulighed for at udveksle erfaringer og udfordringer med andre danske Cherwell kunder. Møderne består primært af kundecases og præsentationer, hvor deltagere vil blive opdateret på de nyeste tiltag og få indblik i, hvad der forventes at komme af nye funktioner i kommende versioner og opdateringer.
Denne hjemmeside bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på vores hjemmeside