Søg
Luk dette søgefelt.
Søg
Luk dette søgefelt.
Søg
Luk dette søgefelt.

Cherwell Service Management
Bliver til Ivanti Neurons for ITSM

Cherwell blev i 2021 opkøbt af Ivanti og er nu blevet annonceret End-of-Life (EOL) fra December 2026.

Filosofien fra Cherwell Service Management med low-code/no-code, en attraktiv licensmodel og stærke automatiseringsmuligheder er overført til Ivanti Neurons for ITSM.

Ivanti Neurons for ITSM er en førende løsning inden for IT Service Management (ITSM) og Enterprise Service Management (ESM)

Ivanti Neurons er til jer, der har behov for en konfigurerbar platformsløsning. Desuden tilbydes den med en attraktiv licensmodel.

Cherwell Service Management bliver til Ivanti Neurons for ITSM
Ivanti Neurons for ITSM er en webbaseret løsning med AI
Ivanti Neurons for ITSM er en førende IT- & Enterprise Service Management løsning, som er anerkendt af Gartner (Gartner Magic Quadrant ’22).

Hvad er Ivanti Neurons for ITSM?

Ivanti Neurons for ITSM er en førende IT- & Enterprise Service Management løsning, som er anerkendt af Gartner.

Det er en webbaseret løsning med AI, som passer til de mere avancerede behov. Det er muligt at konfigurere meget af ITSM-løsningen selv, så I kan skalere og tilpasse løsningen til jeres specifikke ønsker og forretningsbehov.

Med Ivanti Neurons for ITSM er det muligt at automatisere jeres arbejdsgange og fjerne de gentagne og manuelle processer. Dermed frigøre I værdifuld tid til de andre tidskrævende opgaver.

Ivanti Neurons for ITSM er en webbaseret løsning med AI
Ivanti Neurons for ITSM er en førende IT- & Enterprise Service Management løsning, som er anerkendt af Gartner (Gartner Magic Quadrant ’22).

Hvad er Ivanti Neurons for ITSM?

Ivanti Neurons for ITSM er en førende IT- & Enterprise Service Management løsning, som er anerkendt af Gartner.

Det er en webbaseret løsning med AI, som passer til de mere avancerede behov. Det er muligt at konfigurere meget af ITSM-løsningen selv, så I kan skalere og tilpasse løsningen til jeres specifikke ønsker og forretningsbehov.

Med Ivanti Neurons for ITSM er det muligt at automatisere jeres arbejdsgange og fjerne de gentagne og manuelle processer. Dermed frigøre I værdifuld tid til de andre tidskrævende opgaver.

Hvad er Ivanti Neurons for ITSM?

Ivanti Neurons for ITSM er en førende IT- & Enterprise Service Management løsning, som er anerkendt af Gartner.

Det er en webbaseret løsning med AI, som passer til de mere avancerede behov. Det er muligt at konfigurere meget af ITSM-løsningen selv, så I kan skalere og tilpasse løsningen til jeres specifikke ønsker og forretningsbehov.

Med Ivanti Neurons for ITSM er det muligt at automatisere jeres arbejdsgange og fjerne de gentagne og manuelle processer. Dermed frigøre I værdifuld tid til de andre tidskrævende opgaver.

Ivanti Neurons for ITSM er en webbaseret løsning med AI
Ivanti Neurons for ITSM er en førende IT- & Enterprise Service Management løsning, som er anerkendt af Gartner (Gartner Magic Quadrant ’22).

IT Service Management og Asset Management funktioner,
I kan få med Ivanti Neurons for ITSM

Request management

Gør det let for jeres medarbejdere at få den information, enheder eller applikationer, de har bedt om.

Incident management

Diagnosticer og afhjælp hurtigt medarbejders enheds- og applikationsproblemer.

Change management

Forøg tilgængeligheden
af tjenester (eller reducer nedbrud) ved at forbedre risikovurdering og koordinering af ændringer i organisationen.

Knowledge management

Forkort den gennemsnitlige løsningstid med en vidensbase direkte i løsningen og lever pålidelige løsninger på
IT udfordringer.

Event management

Effektivt registrer, diagnosticer og løs
hurtigt uventede systembegivenheder.

Configuration management

Sørg for, at enheder, systemer og tjenester yder deres bedste gennem hele deres levetid.

Rapportering og dashboards

Få øjeblikkelig indsigt i alle aspekter af jeres levering af IT-tjenester med rapporter og dashboards, der passer til jeres behov.

Service level management

Sikre, at kvalitetsstandarderne for jeres tjenester måles, og at forventningerne til tjenesten er tydelige.

Runbook automation

Standardiser og automatiser jeres rutinemæssige procedurer og arbejdsopgaver.

Asset discovery

Forbedr effektiviteten og styrk sikkerheden ved at automatisere genkendelsen af både hardware og software på jeres enheder.

Omnichannel support

Yd support til slutbrugere ved hjælp af den kommunikationsmetode, de foretrækker.

IT asset management

Gør det enklere at være mere effektiv og mindsk jeres forretningsrisiko ved at styre og optimere udgifterne til IT.

IT Service Management og Asset Management funktioner,
I kan få med Ivanti Neurons for ITSM

Request management

Gør det let for jeres medarbejdere at få den information, enheder eller applikationer, de har bedt om.

Incident management

Diagnosticer og afhjælp hurtigt medarbejders enheds- og applikationsproblemer.

Change management

Forøg tilgængeligheden
af tjenester (eller reducer nedbrud) ved at forbedre risikovurdering og koordinering af ændringer i organisationen.

Knowledge management

Forkort den gennemsnitlige løsningstid med en vidensbase direkte i løsningen og lever pålidelige løsninger på
IT udfordringer.

Event management

Effektivt registrer, diagnosticer og løs
hurtigt uventede systembegivenheder.

Configuration management

Sørg for, at enheder, systemer og tjenester yder deres bedste gennem hele deres levetid.

Rapportering og dashboards

Få øjeblikkelig indsigt i alle aspekter af jeres levering af IT-tjenester med rapporter og dashboards, der passer til jeres behov.

Service level management

Sikre, at kvalitetsstandarderne for jeres tjenester måles, og at forventningerne til tjenesten er tydelige.

Runbook automation

Standardiser og automatiser jeres rutinemæssige procedurer og arbejdsopgaver.

Asset discovery

Forbedr effektiviteten og styrk sikkerheden ved at automatisere genkendelsen af både hardware og software på jeres enheder.

Omnichannel support

Yd support til slutbrugere ved hjælp af den kommunikationsmetode, de foretrækker.

IT asset management

Gør det enklere at være mere effektiv og mindsk jeres forretningsrisiko ved at styre og optimere udgifterne til IT.

IT Service Management og Asset Management funktioner,

I kan få med Ivanti Neurons for ITSM

Request management

Gør det let for jeres medarbejdere at få den information, enheder eller applikationer, de har bedt om.

Incident management

Diagnosticer og afhjælp hurtigt medarbejders enheds- og applikationsproblemer.

Change management

Forøg tilgængeligheden
af tjenester (eller reducer nedbrud) ved at forbedre risikovurdering og koordinering af ændringer i organisationen.

Knowledge management

Forkort den gennemsnitlige løsningstid med en vidensbase direkte i løsningen og lever pålidelige løsninger på
IT udfordringer.

Event management

Effektivt registrer, diagnosticer og løs
hurtigt uventede systembegivenheder.

Configuration management

Sørg for, at enheder, systemer og tjenester yder deres bedste gennem hele deres levetid.

Rapportering og dashboards

Få øjeblikkelig indsigt i alle aspekter af jeres levering af IT-tjenester med rapporter og dashboards, der passer til jeres behov.

Service level management

Sikre, at kvalitetsstandarderne for jeres tjenester måles, og at forventningerne til tjenesten er tydelige.

Runbook automation

Standardiser og automatiser jeres rutinemæssige procedurer og arbejdsopgaver.

Asset discovery

Forbedr effektiviteten og styrk sikkerheden ved at automatisere genkendelsen af både hardware og software på jeres enheder.

Omnichannel support

Yd support til slutbrugere ved hjælp af den kommunikationsmetode, de foretrækker.

IT asset management

Gør det enklere at være mere effektiv og mindsk jeres forretningsrisiko ved at styre og optimere udgifterne til IT.

Bliv klogere på
Ivanti Neurons for ITSM

Løs op til 80% af sager proaktivt

Med Ivanti Neurons for ITSM er fokus at sætte ind "pre-ticket" frem for den mere klassiske "post-ticket".

Reducér ikke planlagte nedbrud

Ivanti kan hjælpe til en mere stabil drift og sikre, at medarbejdere kan løse deres arbejdsopgaver.

Hjælp brugerne til selvhjælp

Skab bedre brugeroplevelsen ved tilgængelige service 24/7 og stærke muligheder for selvbetjening.

Sæt tubro på jeres ITSM med Ivanti Neurons for ITSM

Bliv klogere på
Ivanti Neurons for ITSM

Løs op til 80% af sager proaktivt

Med Ivanti Neurons for ITSM er fokus at sætte ind "pre-ticket" frem for den mere klassiske "post-ticket".

Reducér ikke planlagte nedbrud

Ivanti kan hjælpe til en mere stabil drift og sikre, at medarbejdere kan løse deres arbejdsopgaver.

Hjælp brugerne til selvhjælp

Skab bedre brugeroplevelsen ved tilgængelige service 24/7 og stærke muligheder for selvbetjening.

Sæt tubro på jeres ITSM med Ivanti Neurons for ITSM

Bliv klogere på
Ivanti Neurons for ITSM

Løs op til 80% af sager proaktivt

Med Ivanti Neurons for ITSM er fokus at sætte ind "pre-ticket" frem for den mere klassiske "post-ticket".

Reducér ikke planlagte nedbrud

Ivanti kan hjælpe til en mere stabil drift og sikre, at medarbejdere kan løse deres arbejdsopgaver.

Hjælp brugerne til selvhjælp

Skab bedre brugeroplevelsen ved tilgængelige service 24/7 og stærke muligheder for selvbetjening.

Sæt tubro på jeres ITSM med Ivanti Neurons for ITSM

Lad os hjælpe jer

Book et møde direkte i vores kalender. 

Vi er altid klar på en uforpligtende snak og sparring omkring jeres behov og tanker om IT & Enterprise Service Management. 

Lad os hjælpe jer

Book et møde direkte i vores kalender. 

Vi er altid klar på en uforpligtende snak og sparring omkring jeres behov og tanker om IT & Enterprise Service Management. 

Lad os hjælpe jer

Book et møde direkte i vores kalender. 

Vi er altid klar på en uforpligtende snak og sparring omkring jeres behov og tanker om IT & Enterprise Service Management.